İade Politikası:

Dijital ürünler için iade veya değişim hizmeti olmamakla birlikte bazı ürünler için iade hizmeti mevcuttur.

 

İade Edilebilecek Ürünler:

 

1. Fiziksel Kartlar

 

Aşağıdaki şartların gözetilmesi gerekmektedir:

-       Sipariş numarası ve ürün görsellerinin Whatsapp numarasına veya şirketin e-posta adresine gönderilmesi.

-       Satın almış olduğunuz herhangi bir ürünün hasarlı veya yanlış gönderilmesi durumunda, ürününüzü iade alabilir ve para iadesi alabilirsiniz. Ancak ürünün yeniden satılabilmesi için orijinal haliyle Türk İndirim'e iade edilmesi gerekmektedir.

-       İade, ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 24 saat içinde gerçekleştirilmelidir.

-       Ürünün, teslim alındığı şekilde eksiksiz, ambalajında ve hiç kullanılmamış olması gerekmektedir.

-       Teslimat ve kargoyla ilgili tüm masraflardan alıcı sorumludur.

-       Kullanıcının, ürünü iade etme talebini 24 saat içinde işletme yönetimine iade nedenlerini açıklayarak bildirmesi gerekmektedir.

-       Ürün teslim alındığı andaki haliyle aynı durumda olmalıdır.

 

İadesi Olmayan Ürünler:

·    Dijital kartlar.

·    Dijital kuponlar.

Para İadesi Politikası:

 

İnceleme ve kontrol için ürünü teslim aldığımızda, tarafınıza ürünü teslim aldığımızı bildiren bir e-posta gönderilir. Bu e postada, iade talebinin önceki şartlara bağlı olarak onaylandığı veya reddedildiği ve onaylanması durumunda para iadesi işleminin yapılacağı size bildirilir. Daha sonra nakliye ve kargo ücretleri kullanıcı hesabından karşılanarak kalan bakiye, kartınızı veren kuruluşun politikalarına göre belirli bir süre içinde kredi kartına veya ödemeyi yapmış olduğunuz kartınıza otomatik olarak iade edilir.